Hallå!

2011-01-11 @ 14:47:57

Kom in för en stund sedan, var ute och gick med Teddie. Haha, när jag var ute så kör en gubbe jag träffat tidigare när jag gått ute med Teddie förbi, samtidigt höll jag upp handen för att typ plocka bort nåt skräp i ögat eller nåt och han trodde jag vinkade åt honom, och så kör han in på sin gård och rusar in och hämtar sina hundar och kommer gåendes till oss och börjar prata, pinsamt. Och nu sitter jag då här, skall just börja packa med vad vi skall ha med på valpkursen idag. Skall på kurs med Teddie om en timme ungefär till Nykarleby, blir väl spännande typ. Och ikväll kanske jag skall vara med Jimmy :)<3 Mjo, men hejdå!

Duesötast!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD