Jag vill ha!

2011-11-04 @ 10:14:48

Nu vill jag ha juuulafton! Ett sånt här skall jag önska mig i julklapp, eller jag måste nog bidra med pengar själv också, så på något sätt måste jag få ihop samlat pengar under en månad nudå, hur det nu skall gå till. Har iallafall sålt min ena externa hårddisk till mamsen och kanske jag kan klippa hundar eller nåt sen? Får se. Men nu skall jag fixa mig inför skolan och ikväll blir det fest på skolan också, bloggar mer sen nångång, CIAO! :)

 

Sötisjimmy.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD