Måndag!

2011-11-07 @ 15:03:53

Var dödstrött imorse, men lyckades ta mig till skolan iallafall. Helt okej dag och sista timmen fick vi ut vårt musikföredrag, wohoo, jag som trodde det hade gått dåligt och jag hade ju inte så långt föredrag precis, men jag fick 9, amazing! Och nu har jag varit ute med vovven och skall resten av dagen läsa inför de 3 proven vi har denna vecka typ, usch. Blir en hemmasittarkväll ikväll tror jag då, läsa på prov och sen chilla resten av kvällen. Men mer bloggning senare, CIAO :)

Sötastedujimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD