Gokväll!

2011-09-27 @ 19:53:40

Har bara varit hemma ikväll. Linda och Ellinor kom hit idag på dagen och var här en bra stund, vi kollade tv, chillade och så bara. Men resten av dagen och kvällen har jag inte gjort så mycket. Och nu sitter jag och väntar på att Idol skall börja. Och gissa vad som händer imorgon! Jag börjar först kvart före 1 och då har vi bara provutdelningar hela dagen, chill dag imorgon igen då alltså. Det här med provveckor är ju ganska nice ändå. Men bloggar mer imorgon innan jag börjar eller när jag kommit hem, hööörs då!

Jimmyebäst!<3
Kommentarer
Postat av: Canonbra

sv: Tackar!



Fin bild :)

2011-09-28 @ 17:55:22
URL: http://canonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD