Hallå där!

2011-09-06 @ 19:53:38

Bloggen har stått stilla nu en tid, har varken orkat eller hunnit blogga. Men nu har jag ändrat om den lite och kanske jag börjar blogga igen nudå. Idag har jag iallafall inte gjort så mycket, varit i skolan som vanligt. Klockan 08.15 hade vi skolfotografering och vi som skulle ha börjat 09.45, typiskt. Så efter att vi hade blivit fotade gick vi ner till stan en tur och kollade runt och så blev vi 10 minuter försenade sen till lektionen men, nåja. Och efter skolan har jag bara varit hemma och inte gjort någonting alls egentligen. Och nu skall jag kolla Idol och sen nångång går jag och lägger mig tror jag, så kanske jag inte känner mig så trött imorgon, men nu tv-dags, hejdå!

Jimmy e bäst.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD