Hejhallå!

2011-09-27 @ 11:33:14
fIdag hade jag en väldigt kort dag i skolan, började klockan 9, hade moddeprov och skulle välja bland några uppgifter och skriva en materialbaserad essä. Valde att skriva en debattartikel om våld och psykiska problem hos ungdomar eller vad man nu skulle kalla det, det handlade uppgiften iallafall om. Och jag blev klar lite över 10 nångång och då hade vi inte fler lektioner för idag så åkte hem då. Och nu har jag varit ute med hunden och lagat mat, nudlar med kyckling strimlor, riktigt gott blev det. Och nu skall jag chilla en stund och vänta på att Holby City börjar på tv, bloggar mer senare, CIAO :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD