Vid hotellet.

2011-09-09 @ 21:42:00
Äntligen har vi kommit fram till hotellet. Eller det börjar ju vara ett bra tag sen nu men iallafall. Jag är typ megatrött och skall sitta framför datorn hela kvällen typ, de har bara finska kanaler med dåliga program här så finns inte så mycket annat att göra. Värsta festen här nedanför fönstret mitt typ? Massa folk som skriker och jublar och har sig. Och så sitter jag och vänttar på att Jimmy<3 skall ringa också. Mjo, men bloggar mer senare nångång eller imorgon, får se, hejdåå!
Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD