Goddag!

2010-12-25 @ 15:33:19

Idag väckte Teddie mig prick klockan 8. Steg upp och släppte ut honom, efter en stund när han kommit in igen somnade han och jag gick och lade mig igen. Vaknade en halv 12 tiden nästa gång. Har inte gjort särskilt mycket idag, varit ute med Teddie och suttit här hela dagen typ. Nu skall jag snart ta och dricka en kopp kaffe och äta en liten bit av tårtan som lämnade över från igår. Och ikväll vet jag inte vad jag skall hitta på, alla är ju med släkten eller något, bara jag som sitter hemma och har tråkigt typ. Yes, men bloggar mera sen, hejdååå! :)
Kommentarer
Postat av: SOFIAS

ett tips är att du kommenterar många gånger eftersom det är den som kommenterat mest som vinner :)

2010-12-25 @ 16:11:24
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD