Vasa igår!

2010-12-31 @ 11:10:42

Var som sagt till Vasa igår. Kom dit lite före 3 ungefär. Jag och Linda gick först till Ginatricot och kollade, där hittade jag en svart "jacka" och Linda hittade också något liknande där. Hade tänkt köpa en sån där "The sky is the limit" tröja därifrån, men inga storlekar fanns kvar, det fanns massor av såna tröjor, men inte en en ända av storlek xs. Så det blev ingen sån. Sen gick vi runt i en massa andra klädbutiker. Vid Vero Moda hittade jag en top. Och så köpte jag en väska vid H&M. Köpte inte särskilt mycket, var en hel del mer jag skulle kolla på men hann inte, och så var det så mycket folk så man slapp inte att kolla på allt, och så långa köer till provrummen. Ett par skor kollade jag på men butiken hade stängt när jag skulle dit och kolla på dem igen och se ifall jag skulle köpa dem. Yes, men skall kanske till Kokkola idag på dan, mami skall byta en kameraväska hon köpte åt mig, blixten rymdes inte med i den. Så kanske man hittar nåt där också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD