Fredag!

2011-04-01 @ 16:07:04

Hejhopp! Inte särskilt passande bild för idag, mulet och trist ute. Men det är ju fredag iallafall, HELG! Rätt så chill dag i skolan idag, gjorde inte så mycket, började på fackuppsatsen också, eller typ, hann skriva några meningar innan lektionen var slut. Yes, och nu har jag just kommit in från en promenad med Teddie. Skall ta och dricka en kopp kaffe och sen får man se vad man gör, ikväll skall jag iallafall vara med Santtu :D Mjo, men bloggar mer sen, hejdåå!

Jimmyyy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD