Lördag

2011-04-16 @ 14:34:09

Idag steg jag upp en halv 12 tiden kanske? Varit på stan en stund idag, massor med folk på marknaden, mycket mer än igår. Varmt var det i stan också, hade för mycket kläder på mig. Gick runt och kollade kläder vid Wautsi och Code, hittad ett par Tights/byxor vid Code. Provade ett par shorts vid Wautsi också, men de var alldeles för stora, synd att det inte fanns mindre storlekar än 36 av shortsen.  Och nu är jag då hemma, skall väl ta och dricka en kopp kaffe nu och sen får man se vad man hittar på, bloggar mer senare, CIAO :)

Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD