Onsdag.

2011-04-06 @ 15:28:18

Hejhallå! Idag har jag varit i skolan och sista timmen på gym. Helt chill skoldag. Och nu är jag då hemma, har varit ute med Teddie och kollat tv. Släppte just ut Teddie snabbt bara och gissa vad den "#!=?¤+ hunden gjort när jag skall ta in honom igen, grävt ett stort hål i gräset, skit roligt. Mjo, och nu vänttar jag på att mami skall komma hem och när hon kommer hem skall vi och klippa Teddie vid nåt trimställe. Och ikväll vet jag inte ännu vad jag skll göra, kanske vara med Jimmy? <3 Men typ, hejdåå!

Jimmyesötast.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD