Lite bloggtorka

2011-08-16 @ 20:54:22

Bloggen har stått stilla ett par dagar nu, inte orkat och hunnit blogga. Idag började ju iallafall skolan, var väl sådär. Vi gickpå rundvandring i skolan och fick lite allmän information. Slutade lite före ett nångång. Hmm, vill ha längre sommarlov! Resten av dagen har jag bara varit hemma, typ sovit en stund och nu har jag just kommit ur duschen. Skall kolla lite tv nu och sen går jag väl och lägger mig. Mer bloggning en annan gång, CIAO :)

Jimmyebäst.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD