Halloj!

2011-12-28 @ 15:09:49

Julen är över, fick inte så många julklappar men en stor iallafall, ett Tamron zoomobjektiv! Och sen mycket choklad och en del småsaker. Firade julen hemma i år. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, varit med Jimmy<3 och så :) Men imorgon skall jag till Vasa och shoppa! Har typ inga kläder och så behöver jag en vinterjacka och en kamera(och utrustnings) ryggsäck, min gamla väska rymmer inte det nya objektivet. Har pengar från att jag sålde den externa hårddisken jag vann i fototävlingen och så fick jag lite pengar av mommo&moffa i julklapp, så imorgon skall det slösas pengar :D Men mer bloggning senare, CIAO :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

visst är hon söt :)

2011-12-29 @ 14:31:57
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD