Goddag!

2011-02-17 @ 16:49:37

Sitter hemma och blir smått döv när Teddie står på andra sidan rummet och skäller på mig. Yes, började jag klockan 9 eller egentligen halv 10 men skulle fixa nåt med skolkatalogen så måste dit tidigare. Sen har jag bara varit ut med Teddie, kollat tv och läst lite snabbt på prov. Och nu sitter jag då här och är smått slut och alla här hemma dampar. Och ikväll vet jag inte vad man hittar på, kanske skall vara med Jimmy<3 ifall han kan va, hemma skall jag inte sitta ikväll iallafall. Mjo, men hejdå!

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD