Gokväll!

2011-02-03 @ 18:41:13

Halloj! Idag har jag bara suttit hemma, mest tränat med Teddie hela dagen, haha, allt kan man då få honom att göra med hjälp av en liten skinkbit. Hade tänkt hittat på nåt ikväll men det verkar ju inte bli av. Får inte tag på Sandra och Melinda och Linda var och kollade på innebandy. Och Jimmy<3 är i sandsund, såå blir väl att sitta hemma ikväll också, gjort det hela veckan, va trist jag är, haha, typ förr satt jag nästan aldrig hemma. Yesyes, men imorgon är det fredag! Då skall jag minsann vara med Jimmy, hoppas jag iallafall! :D

Duesötast.<3
Kommentarer
Postat av: Prebenanna

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-10-18 @ 12:14:04
URL: http://prebenanna.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD