Hallå!

2011-02-23 @ 17:38:45

Varit på studiebesök till YA i Nykarleby idag. Inget för mig, det var ju typ ingen fotografering eller layout alls, bara målning och skulpturering. Var där hela dagen, långtråkigt blev det och bussen var försenad sen också. Och när jag kom hem åkte vi till veterinären med Teddie, misstänkte att han hade noskvalster men istället hade han tonsillit. Såå nu blir det antibiotika för honom dåå. Mjo och nu sitter jag hemma och är smått trött. Sandra skall hit ikväll så får nog ta och "pigga" upp mig. Yes, men typ hejdå!

Saknar Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD