SPORTLOV!

2011-02-25 @ 14:25:35

Hejhallå! Kom just in från en promenad med Teddie. Kändes som en evighet i skolan idag, var helt megatrött också, inte sovit mycket inatt. Men börjar känna mig lite piggare nu, bara det skulle vara bättre väder ute, helt trist när man kollar ut. Fick betyg också, helt nöjd är jag nog. Och nu skall jag sitta här en stund och sen gå och äta nåt, är smått hungrig. Och hm, vad skall man hitta på ikväll då? Skulle vilja vara med Jimmy<3 men får see det sen. Åh, skall bli skönt med sportlov, måste ju ta hand om Teddie på dagarna men slipper ju vara i skolan iallafall! Mjo, men bloggar mer sen, CIAAO :)

Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD