Bloggandet står stilla!

2011-01-19 @ 14:44:24

Är rätt inaktiv med att blogga nu, varit sjuk flera dagar också. Men är på bättringsvägen nu iallafall, mår rätt så bra idag faktist! Men nu har pappsen blivit sjuk också, så får se ifall jag måste stanna hemma nån dag/dagar till och sköta Teddie medans han är sjuk, får se. Yes, idag har jag bara kollat tv/film och tagit det lugnt. Sitter och vänttar på att Jimmy<3 skall ringa, han ringde inte imorse som han skulle. Yes, men skall gå och hämta nåt att drick nu tror jag, CIAO!

PusspåJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD