Dålig dag

2011-01-07 @ 16:45:17

Började med att moppen inte startade när jag skulle hem från skolan, och sen när jag kom hem var teddie extra hoppig och bitig och allmöjlig, så skulle jag öppna ena lådan ur byrån för att ta ut ett par handskar och då faller hela lådan ner och landar på mina tår, AJ! Och när mami kom hem var hon värsta überstressad och sur. Hoppas Jimmy<3 kan va ikväll så det iallafall blir nåt possitivt denna dag. Yes, men nu skall jag gå och kolla om maten är färdig, CIAO!

Sötastärdu.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD