Goddag!

2011-01-24 @ 16:55:01

Idag blir det nog en riktig slöardag tror jag, är bara så trött! Skall nog sitta hemma ikväll och gå och lägga mig tidigt. Om jag nu inte mittiallt piggnar till och får för mig att sticka ut och hitta på nåt. Hemskt väder idag också, riktigt slaskigt. Hade skrinning från skolan, det regnade och var allmänt äckligt, gick ut med Teddie när jag kom hem också, regn och rusk, inte roligt! Kan det inte bara bli sommar? Längtar så till sommaren, kommer bli underbart, sol och värme! Yes, nu skall jag då sitta här en stund och sen kanske skriva klart en uppsats till skolan, mjo, men bloggar mer sen, CIAO!

Älskarjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD