Hallå där!

2011-01-22 @ 17:13:57

Idag vaknade jag en halv 12 tiden. Steg upp, klädde på mig och åt en smörgås, stavas det med å förresten? Whatever, men iallafall så gjorde jag det och sen kollade jag lite tv tror jag. Sen så kom pappsen hem med mat och så åt vi, och efter det bar det av till Kokkola. Papi skulle byta en kameraväska vid Clas Ohlssons, undertiden han gjorde det gick jag runt lite på stan med Teddie, vi hade honom med oss. Åkte till Kokkolas hundpark sen också och var där en bra stund. Teddie sprang runt och busade, kom andra hundar dit sen som han lekte med, roligt hade de. Och när vi sen höll på att halvt frysa ihjäl begav vi oss hemåt igen. Och nu har jag då varit hemma en stund. Ikväll vet jag inte vad jag skall göra, om jag lämnar här hemma eller inte, men det får jag se sen, skall sitta här nu en stund, så hejdå! :)

Pusspåminsötisjimmy.<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har en dagens blogg tävling oss mig :D

så var gärna med: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-lordag.html#comment

2011-01-22 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD