Halloj!

2011-01-28 @ 15:38:26

Kom hem lite över två , elr vid halv tre tiden idag. Pratade en stund med Jimmy<3 och sen gick jag ut med Teddie. Gick till skidspåret över åkern som finns en bit bort och släppte lös honom. Oj, vad han älskar att få gå lös och springa fritt. Gick bort till skogen och gick en bit in och sen vände vi om och gick tillbaka. Kom in för en stund sedan, duschade bort alla snöklimpar på Teddie och nu sitter jag här. Skulle behöva kolla lite vad vi har till finska provet på måndag eller när vi nu har det, meen orkar inte just nu. Pappsen fyller år idag, så skall tydligen kanske ut och äta idag nångång om han orkar. Och ikväll kanske jag skall vara med Jimmy? Hoppas det iallafall :)<3 Yes, men bloggar mer sen, CIAO :)

Pusspådig.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD