Tidig morgon

2011-01-29 @ 15:12:48

Steg upp tidigt idag, runt en halv 10 tiden tror jag. Lite över 10 åkte jag till stan med papi och Teddie, köpte en regnjacka till Teddie och en riktig pälssax eller vad det nu heter. Linn kommer hit imorgon nångång och skall klippa Teddie, pälsen börjar bli så lång och sliten. Mami provade klippa lite runt öronen, haha, blev väl inte så snyggt, han ser ut som en bichon istället, men det växer ju ut igen. Yes, och när jag kom hem gick jag ut med Teddie i regnet, usch då, blåste gjorde det också. Och för en stund sedan kom jag hem från stan ige, var och kollade ifall jag skulle hitta lite nya kläder, men nej, det gjorde jag inte. Skall eventuellt till kokkola nästa helg, kanske jag hittar nåt då. Mjo, och nu vet jag inte vad jag skall göra, meen får se det sen, bloggar mer ikväll, hejdå!

Jimmyesötast.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD