~ Bildbomb

2011-07-13 @ 14:34:40

Linda har ju varit här några dagar så jag har inte hunnit blogga. Egentligen gjorde vi inte så mycket medans hon var här, ut på åkern och fotade var vi iallafall. Sen var vi mest inne och kollade en massa filmer och så. Och nu har hon farit hem. Skall snart gå ut med vovven och sen ta och städa huset lite tills mami och papi kommer hem från Borgå. Ikväll vet jag inte vad jag skall göra men hoppas på att Jimmy<3 kan va. Men bloggar mer senare idag så hejdå!

Jimmyesötast.<3
Kommentarer
Postat av: Olivia Ljungberg

fina bilder! gillar den på humlan :)

2011-07-14 @ 16:34:49
URL: http://olivialjungberg.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

tack dsm :D

2011-07-14 @ 19:35:15
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD