Bostadsmässa

2011-07-25 @ 16:03:13





Idag har jag gått runt på bostadsmässan i Kokkola. Mami ville dit en gång till så hon drog med mig dit imorse då. Fanns en hel del fina hus där, oj, om man vore rik! Gick runt och kolllade hus i 3 timmar eller mer sen började jag må lite smått dåligt, fick sån huvudvärk och så var det så varmt där, hade ju massa kläder på mig jag. Så då for vi hem då. Och nu är jag då hemma, skall se vad man gör ikväll nudå. Kan hända jag har feber :(( Hoppas inte det! Men bloggar mer senare, CIAO :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD