Gomorron!

2011-07-05 @ 09:07:05

Uff, trodde jag skulle dö imorse eller nåt, mådde en aning illa. Men efter typ en halv burk burana eller nåt(8D) somnade jag om igen. Och nu sitter jag här och mumsar på lite bilar, tack jimmy<3 Skall väl gå till köket och fixa nåt att äta snart och sen nångång blir det att åka in till stan och handla och sen skall jag laga mat och kanske baka en tårtta. Får gäster senare idag och ikväll vet jag inte vad som händer, men bloggar mer senare, CIAO :)

Jimmyjagälskardig.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD