Hallåååå där!

2011-07-10 @ 17:56:38

Har just kommit hem, eller för en stund sen. Har varit med Jennika en stund idag, for till stan och chillade en stund, och till Neste på en kaffe också och sen for vi till hennes. Och efter en stund var jag tvungen att fara hem och gå ut med vovven. Och nu sitter jag då här. Vet inte vad som händer ikväll ännu, kanske stannar hemma. Jimmy skall vara på lan en natt till så han kunde inte va :( Bläh, kanske inte träffar honom på ett par dagar då, mami och papi åker ju till Borgå imorgon och jag skall stanna hemma och sköta hunden.. Mjo, men bloggar mer senare, CIAO :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD