Hejhallå!

2011-07-24 @ 13:14:31

Var på stan igår med Melinda och Linda. Först kollade vi Bungy Jump(stavning?), många som hoppade, skulle jag haft 60 € överlopps kanske jag skulle testat, nångång skall jag göra det iallafall. Sen gick vi runt lite bara, och så var vi och kollade på Volleyboll en liten stund, men det började ösregna så vi fick lov att springa in till stan och ställa oss under nåt tak. Började åska och blixtra också. Kändes inte kul att vara i stan då längre så for iväg till Jimmys<3 då. Jonny, Pamela och Jimmy satt och väntade på mig i bilen så när jag kom dit for vi ut och körde resten av kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD