@ Lindas villa

2011-07-30 @ 12:26:58

Var vid Lindas villa igårkväll. Åkte dit en 5 tiden men när jag kom dit var det ingen där, haha. Linda hade sagt att allt folk skulle börja komma då men det hade tydligen blivit ändrat utan att jag visste om det. Men Linda, Melinda och Jennika kom dit efter en stund iallafall. Vi började fixa till lite och ställa ut bord och stolar och så. Och lite senare nångång började vi på med att laga maten. Och sen händer nåt som inte fick hända, jag hade sönder mitt objektiv! :(( Inget får jag på försäkringen heller så måste ta mina sista sparade pengar ur plånboken typ och beställa ett nytt på måndag, suck. Jeeje, men senare så började det komma lite folk dit då och vi lagade färdigt maten och grillade. Och efter att vi hade ätit så åkte jag iväg till Jimmys<3 Var där en stund och sen kom Jonny och Pamela så då for vi ut och körde resten av kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD