Rainy day

2011-07-09 @ 16:29:14

Idag har det mest regnat, åskat och varit oväder ute, ser ut som om det kanske blir en hemmakväll ikväll då, om jag nu inte hittar på nåt annat, får se lite senare, kanske det blir bättre väder ikväll. Gårdagen däremot var en riktigt bra dag. Åkte till Jimmys villa med båt, blev bara han och jag istället. Åkte vattenskidor och simmade och så. Och sen for vi till Jimmys en stund :) Mjo, men nu måste jag gå och hämta nåt att dricka, så otroligt varmt är det här inne, mer bloggning sen, hejs!

Älskarjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD