Dags för systemkamera!

2011-06-03 @ 13:44:31

Detta är vad jag skall tjäna ihop till i sommar!
Nu orkar jag inte vänta längre på att skaffa mig en systemkamera, har funderat i flera år typ men aldrig bestämt mig. Eftersom jag inte är särskilt rik får jag lov att köpa en av de billigare systemkamerorna. Eftersom jag kommer att vilja ha ett flertal objektiv också så blir det nog bäst att inte köpa en jättedyr kamera. Om jag inte säljer någon/några av mina nuvarande kameror, men njäe de får nog lov att stanna kvar. Såg just på cyberphoto att de har delbetalning utan ränta, så jag kanske inte alls behöver vänta tills sommarlovet är slut innan jag har råd med kameran och ett Canon EF 50/1,8 II :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD