Godmorgon eller nåt?

2011-06-15 @ 13:20:23

Steg upp en 10 tiden idag, gick ut med vovven och sen for jag och handlade till Siwa. Och till min stoora lycka och förvåning(typ) så har de börjat sälja Ahlgrens bilar här i Finland också, världens godaste godis, ju! Och när jag kom hem lagade jag mat, lämnade så mycket ris över från gårdagens matlagning så jag var tvungen att hitta på nån maträtt med ris i så det blev nån slags ris, grönsaks och köttröra. Japp, och nu har jag just varit uter med vovven igen och nu skall jag slänga mig i soffan framför tv:n och kolla massa serier eller nåt. Så bloggar mer senare idag, hejdåå :D

Jimmy.<3
Kommentarer
Postat av: emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Allt bra med dig idag då? Kram!

Ps! Alla mina läsare har nu 15% rabatt på hela beställningen på hoofstore.se, uppge koden; fashiontwisted och shoppa loss på grymt snygga smycken! =)

2011-06-15 @ 13:29:46
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: jenny - fotoblogg

tack :)

du har också en söt hund :)

2011-06-15 @ 14:46:00
URL: http://jennyorginal.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Åh vad gott med bilar :D

2011-06-15 @ 15:29:41
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD