Gokväll.

2011-06-07 @ 21:46:33

Telefonkvalité, men får lov att duga.
Stön, vad varmt jag har, kommer jag överleva natten? Och bror min har tagit min fläkt med sig till Vasa. Har varit hemma ikväll. Åkte ner till Fäboda med Teddie ikväll igen. Väldigt varmt var det där också, och vattnet var också varmt, hade jag haft med mig min bikini hade jag hoppat i direkt! Gick och plaskade lite med vovven i vattnet istället. Och så har jag beställt kameran ikväll också. Blev rätt mycket dyrare än jag tänkt mig. Beställde bara själva kameran + ett objektiv och inte ett kamera paket så var ju tvungen att köpa en väska och så skilt så blev lite små dyrt. Men som tur har jag lite pengar sparade hemma. Och har jag tur så kommer kameran redan på torsdag eller fredag :D Mjo, men bloggar mer imorgon, hejdå :D

Jimmyesötast.<3
Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd!

Glöm inte att anmäla dig igen! :)

2011-06-08 @ 16:33:39
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD