Gokväll.

2011-06-01 @ 22:37:56

Har bara varit hemma ikväll, kände mig så förkyld. Bara jag blir frisk snart, jobbigt med snuva. Passade på att baka lite muffins medans jag inte hade nånting att göra. Vanilj och jordgubbs muffins. Lade i lite för lite jordgubbar så de smakade inte så mycket, men nåja. Så mycket annat har jag inte gjort ikväll, varit ute med hunden, kollat tv och suttit här. Senare upptäckte jag att vovven hade en väldigt massa tovor under öronen som jag inte fick utredda med kam. Så då blev det att klippa bort dem, och när jag fick bort dem så blev Teddie till en pudel. Haha, nej men. Väldigt smalt och litet ansikte fick han iallafall. Mjo, och nu skall jag bara sitta här och chilla tills jag går och lägger mig. Hejdå! :)

Jimmyesötast.<3
Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack du! :D

2011-06-02 @ 01:06:58
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Tove

sv - tack! :)



allt bra?

2011-06-02 @ 12:14:08
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD