Hallåja!

2011-06-22 @ 13:27:59

Pappsen har blivit värsta rädd för inbrottstjuvar sen grannen hade inbrott, så han printade ut några skyltar han tänker hänga upp på grinden, haha.

Ujuj, jag vaknade redan halv 8 imorse, men lyckades få vovven att somna om och vaknade pånytt klockan 10. Har inte gjort nånting alls idag egentligen, kollat tv, varit ute med hunden och lagat mat. Och nu så har jag just ätit och skall väl gå ut igen med hunden om en liten stund. Och ikväll vet jag inte vad jag skall göra, men får se det senare, bloggar mer sen också, hejdå så länge :D

Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD