Lite sen bloggning

2011-06-09 @ 21:08:58

Inte orkat blogga idag, så det får lov att bli ett lite sent inlägg. Har varit till Fäboda idag och solat. Lite brun kanske man blev iallafall. Undrar om jag fick lite lindrigt solsting eller nåt, blev så trött och lite yr när jag kom hem så jag sov en timme typ. Och sen har jag bara varit hemma ikväll, inte orkat göra något. Så otroligt varmt här inne, har varit runt 30 grader här inne hela dagen. Men imorgon är det ju fredag och så hittar man säkert på nånting! paketet från Cyberphoto kanske kommer imorgon, hoppas, då blir det en massa fotografering på dagen iaf! :D Mjo, men bloggar mer imorgon, hejdåå! :)

Jimmyyyy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD