Oxiaden

2011-06-01 @ 10:52:40

Oxiaden i skolan idag, var en aning tråkigt att sitta vid centralplan och kolla på när varenda klass i hela skolan tävlade. Klockan 11 var Oxiaden klar och vi gick tillbaka till skolan. Och jag åkte hem för att rasta hunden. Och det har jag gjort nu, egentligen skulle jag ha åkt tillbaka till skolan men det verkar bli oväder så stannar hemma med vovven som inte är van med åska. Skönt att inte behöva tillbaks till skolan också, skulle haft Limbo men vem orkar kolla på det i en timme? Mjo, och nu skall jag ta och slapp en stund, CIAO :)

Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD