Tjo!

2011-06-07 @ 08:32:03

Uppe lika tidigt idag igen. Och lika varmt idag också, eller ännu varmare tillochmed. Jag vill ut och sola ju!♥ Men vovven är inte av samma åsikt. Ska se om jag får ut honom sen ifall jag typ fixar en kall och skuggig plats åt honom. Wihoo, tror vi kommer beställa kameran idag redan. Den finns inte i sortimentet i butikerna längre så den kanske håller på att försvinna från nätet också så det blir allt att skynda sig innan de tar slut. Så då kanske jag får den redan denna vecka, lucky me :) Mjo, nu skall jag sitta här en stund, sen kanske laga mat nångång senare och ikväll får man se vad som händer, hoppar Jimmy<3 kan va :) Men hejdåå ! :D

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT att du är med! vinnarna presenteras ikväll, allt bra idag? :)

2011-06-07 @ 08:50:14
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

jodå, bara rbaaa :D

2011-06-07 @ 11:30:15
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

VINNARNA PRESENTERAS PÅ BLOGGEN EXAKT 21:15, KIKA IN DÅ! :)

2011-06-07 @ 20:42:55
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD