Fredagskväll!

2011-03-25 @ 22:46:34

Och jag sitter hemma. Min mobil krashade och jag hittade inte nån annan som gick att använda, så fick stanna hemma tills mami och papi kom hem och nu orkar jag inte längre fara nånstans. Varit hemma hela kvällen och skött Teddie, tills nudå. Kommer gå och lägga mig tidigt inatt, har sån huvudvärk och tror jag håller på att få lite sjuk hals också, skall ta och knarka en massa halstabletter nu! Och imorgon är det lördag och då skall jag vara med Jimmy!<3 Men bloggar mer imorron, gonatt elr nåt! :D

ÄlskardigJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD