Gårdagen

2011-03-01 @ 11:41:22

Igår for jag till Vasa med mami, gick runt och kollade kläder, hittade typ ingenting, men till sist hittade jag en huppari på Jim&Jill. När vi gått färdigt i Vasa så åkte vi till Sundom och hälsade på några bekanta, var där rätt länge. Hela dagen gick typ åt att vara i Vasa och Sundom så kom hem runt en 8 eller 9 tiden på kvällen. Japp, och nu är det då tisdag, vaknade en 10, halv 11 tiden nångång när Jimmy<3 ringde, men somnade om. Steg upp en 11 tiden när han ringde igen. Och nu har jag just kommit in från en promenad med Teddie. Så ska sitta här en stund nu och sen ser man vad som händer så typ hejdåå! :D

PusspåJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD