Halloj!

2011-03-14 @ 16:40:54

Dagen började med att jag tog ett skrotskrälle till cykel när jag skulle till skolan imorse och såklart brakade den ihop på vägen dit. Bakhjulet typ lossnade och gick sönder när jag cyklade över en liten grop, yes, blev att gå till skolan då. Skoldan var väl helt chill, blev ju att gå hem sen också. Och när jag kom hem var jag ute med Teddie på gården en bra stund. Och just nu så har jag precis varit i duschen och fönat håret. Mjo, skall väl ta och dra på mig lite kläder nudå, och ikväll skall jag vara med Jimmy :)<3 Men, hejdåå!

Duebäst.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD