Snöigt värre

2011-03-23 @ 16:13:16

Kom rätt så just in från en promenad med Teddie, usch vilket väder ute, det skulle bli vår ju! Och nu sitter jag och vänttar på att Jimmy<3 skall ringa, märkte att han ringt 3 minuter före jag kollade telefonen, och sen när jag ringer upp så svarar han inte! Ibland blir man bara lite sur, haha :) Yes, inte gjort så mycket idag, i skolan fixde vi mest med skolkatalogen hela dagen, vaktmästaren körde oss till tryckeriet, schysst typ! Men så var vi tvugna att skicka katalogen som filformat också eftersom kanslisten tydligen inte gjort det. Men såklart funkade inte elevkårens skitdator! Så får försöka fixa klart allt imorgon, men nu ringer tydligen Jimmy<3 så bloggar mer sen, CIAAAAO :)

Ps. Är på bra humör idag Ds.
Ps2. Jimmy<3 e bäst Ds2
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD