Söndag.

2011-03-27 @ 19:26:09

Hejhallå! Inte orkat blogga nåt på hela dagen. Har inte hänt så mycket idag, bara varit hemma förutom när vi var till Fäboda en sväng på dagen nångång. Och nu har jag just kommit ur duschen, sitter och försöker komma på vad jag skall skriva om i fackuppsatsen. Kommer inte på nåt bra att skriva om, snart kommer jag dra till med nåt helt random ord så skriver jag om det, nämen. Mjo, och nu skall jag sitta här en stund, bloggar mer en annan gångm hejdå! :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD