Söndag

2011-03-20 @ 10:32:10

Vaknade tidigt som vanligt idag igen, måste nog börja sova med huvudet under kudden eller nåt så jag inte vaknar när det blir ljust ute. Steg upp då och drack en kopp kaffe och sen kollade jag tv en liten stund. Och nu har jag just kommit in, var ute på gården med Teddie och fotade lite på samma gång. Söndag idag då, tråkdag. Skall väntta på att mami skall laga mat och sen går jag i duschen. Och sen nångång skall vi typ och hälsa på nån som tar hand om hundar om man reser bort eller nåt sånt. Ifall vi behöver lämna honom vid nåt ställe ifall mami och papi far till Borgå snart. Och ikväll får man se vad som händer, men bloggar mer sen, hejdåå! :)

Jimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD