Måndag!

2011-05-16 @ 16:40:39

Började dagen med att köra iväg till skolan(alla älskar vi skolan 8)) Och sista timmen hämtade mami mig och vi åkte till Nykarleby med vovven som hade en ordentlig öroninflammation. Och när jag kom hem passade jag på att klippa honom när han ändå bara sov efter all bedövning. Så det är vad jag har hållit på med idag. Och nu skall jag försöka hitta min minnessticka och kolla vad jag har kvar av Samhällsprojektet. Och så smånningom skall jag ställa mig iväg till Jimmys :)<3 Mer bloggning en annan gång, CIAO :)

Älskarjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD