Snart sommarlov :)

2011-05-31 @ 17:09:23

Kände mig bättre idag så idag har jag varit i skolan. Chill dag, hade teater de två första timmarna och efter det for vi till stan och åt glass med klassen. Gick runt lite på stan och sen tillbaka till skolan. Och sista lektionen tog bara tio minuter ungefär, vi fick reda på vad vi fått för slutvitsord och sen fick vi fara hem. Och nu har jag då varit hemma hela dagen sen dess, kom ganska just ut dushen och nu skall jag sitta här en stund. Bara några dagar kvar till avslutningen nudå, YIPPII :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD