Söndaaag!

2011-05-29 @ 13:49:21

Idag är det söndag, en regnig och trist sådan. Och det skall väl regna hela dagen och nästa vecka också, bara det inte regnar på skolavslutningen, då skall det vara toppenväder! Yes, igår var jag med Mia, Sara och några andra, var hos Mia och gick till stranden sen också. Och en 11 tiden gick vi till stan och där var det fullt med folk! Verkligen fullt. De andra gick sen iväg nånstans så då gick jag till Jimmy som också var i stan och var med honom en liten stund :) Mjo, och nu skall jag sitta här en stund och sen gå i duschen och ikväll skall jag vara med Jimmy<3 Men bloggar mer senare, CIAO :)

Puss.<3
Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, blir så glad! :)

hur är det med dig?

2011-05-29 @ 16:48:24
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD