Till restaurang Sesam

2011-05-27 @ 23:38:28

Var ju tänkt att vi skulle till en restautang i Kokkola, men så blev det inte. Var nästan ingen som kunde komma så då gick vi till Sesam här i stan istället. Roligt att träffa Jennika igen. När vi ätit klart gick vi ner till stan och efter en liten stund till café Fredrika, fattar inte varför jag stoppade i mig en bakelse, åt ju massor på Sesam. Och nu när jag är hemma är jag fortfarande proppmätt! Runt en 9 tiden kom Jimmys och hämtade mig från stan och så for jag till honoms :) Och dör har jag varit resten av kvällen. Och nu har jag just kommit hem och skall sitta här en stund nu. Bloggar mer imorgon, gonatt eller nåt :D

Pusspådig.<3
Kommentarer
Postat av: hanna ♥

håller med dig du! :D

2011-05-28 @ 11:52:51
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD