Vårmiddagen 2011

2011-05-19 @ 15:20:36

Senny och Rebecca som vänttar på sina kavaljéer.

Vid bordet.

Linda och jag                                                Johanna och Linn

Senny och jag under pausen.

Hade vårmiddag vid skolan igår. Åkte dit med Sennys en halv 6 tiden. Var rätt mycket folk där redan när vi kom fast festen först skulle börja klockan 6. Och när alla kommit dit gick vi till bords. Maten var väl sådär, helt okej, men förrätten var iallafall inte i min smak. När vi ätit klart och haft en liten paus blev det program av klasserna. Och efter att alla haft sina program spelade och sjöng musikgrupppen ett par låtar. Och sen blev det dans, eller vad man nu skall kalla det i gymnastiksalen. Var där väldigt länge, kom hem lite över 11 tror jag. En rolig kväll var det nog allt ändå.
Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Fin blogg allt bra? :D

2011-05-19 @ 21:03:44
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD